آ
-
آموزش عالی کشاورزی
عاملهای مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشتههای کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
-
آموزش عالی کشاورزی
رابطه ی مهارت های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
-
آموزش کارآفرینی
نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
-
آموزش کارآفرینی
غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]
-
آموزش گلخانهداران
عاملهای آموزشی مؤثر در بهبود عملکرد گلخانهداران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
-
آموزش مرتعداری
اثربخشی دوره های آموزشی مرتعداری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
-
آموزشهای ارتباطی
عاملهای آموزشی مؤثر در بهبود عملکرد گلخانهداران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
-
آموزشهای اقتصادی
عاملهای آموزشی مؤثر در بهبود عملکرد گلخانهداران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
-
آموزشهای ترویجی
عاملهای موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاسهای آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
-
آموزشهای فنی
عاملهای آموزشی مؤثر در بهبود عملکرد گلخانهداران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
-
آموزش های فنی و حرفهای کشاورزی
انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
ا
-
اثربخشی آموزشی
اثربخشی دوره های آموزشی مرتعداری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
-
استعداد و علاقه تحصیلی
عاملهای مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشتههای کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
-
اعضای هیأت علمی
رابطه ی مهارت های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
-
اعضای هیات علمی کشاورزی
رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیاتعلمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
-
انگیزههای حرفهای
انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
-
انگیزههای فردی
انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
ب
-
بازدارندههای کارآفرینی
غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
سبکهای یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]
-
پیشرفت تحصیلی دانشجو
رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیاتعلمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
ت
-
تجربهی پژوهشی
نقش تجربهی پژوهشی بر خودکارآمدی دانشآموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
-
ترویج کشاورزی
عاملهای موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاسهای آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
-
توسعه روستایی
غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]
خ
-
خودکارآمدی پژوهشی
نقش تجربهی پژوهشی بر خودکارآمدی دانشآموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
د
-
دانشآموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی
نقش تجربهی پژوهشی بر خودکارآمدی دانشآموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
-
دانشجویان کشاورزی
نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
-
دانشجویان کشاورزی
تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
-
دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی
سبکهای یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]
-
دانشجویان ورودی کشاورزی
عاملهای مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشتههای کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
-
دانش سازگاری
نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
-
دانش سهگانه
نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
-
دانش عملی
نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
-
دانش نظری
نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
-
دورههای آموزشی ترویج
اثربخشی دوره های آموزشی مرتعداری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
ر
-
رگرسیون ترتیبی
نقش تجربهی پژوهشی بر خودکارآمدی دانشآموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
س
-
سبک یادگیری
سبکهای یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]
ع
-
عاملهای آموزشی
عاملهای آموزشی مؤثر در بهبود عملکرد گلخانهداران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
-
عملکرد آموزشی- پژوهشی
رابطه ی مهارت های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
-
عملکرد پژوهشی
رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیاتعلمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
غ
-
غربالگری فازی
غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]
ف
-
فنآوری اطلاعات و ارتباطات
مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
ک
-
کارآفرینی کشاورزی
نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
-
کارآموزی کشاورزی
کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 55-66]
-
کارورزی کشاورزی
نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]
-
کیفیت تدریس
رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیاتعلمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
-
کمیت تدریس
رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیاتعلمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
م
-
مازندران
مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]
-
محیط یادگیری
کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 55-66]
-
مرتعداری
اثربخشی دوره های آموزشی مرتعداری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
-
مشارکت پیوسته کشاورزان
عاملهای موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاسهای آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
-
مهارتآموزان
انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
-
مهارتهای ارتباطی
نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]
-
مهارتهای ارتباطی
رابطه ی مهارت های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
-
مهندسان ناظر کشت و تولید برنج
مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]
ن
-
نیازسنجی آموزشی
مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]
-
نیازهای آموزشی
نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
-
نیّتکارآفرینانه
نقش مؤلفههای دانش سهگانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
-
نگرش دانشآموختگان
نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]
ه
-
هنرآموزان کشاورزی
مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
-
هنرجویان کشاورزی
مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
-
هنرستان های کشاورزی
مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
ی
-
یادگیری شناختی
تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
-
یادگیری فراشناختی
تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد