نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی کشاورزی عامل‌های مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشته‌های کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
  • آموزش عالی کشاورزی رابطه ی مهارت‌ های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
  • آموزش کارآفرینی نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
  • آموزش کارآفرینی غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]
  • آموزش گل‌خانه‌داران عامل‌های آموزشی مؤثر در بهبود عمل‌کرد گل‌خانه‌داران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
  • آموزش مرتع‌داری اثربخشی دوره های آموزشی مرتع‌داری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
  • آموزش‌های ارتباطی عامل‌های آموزشی مؤثر در بهبود عمل‌کرد گل‌خانه‌داران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
  • آموزش‌های اقتصادی عامل‌های آموزشی مؤثر در بهبود عمل‌کرد گل‌خانه‌داران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
  • آموزش‌های ترویجی عامل‌های موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاس‌های آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
  • آموزش‌های فنی عامل‌های آموزشی مؤثر در بهبود عمل‌کرد گل‌خانه‌داران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
  • آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای کشاورزی انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]

ا

  • اثربخشی آموزشی اثربخشی دوره های آموزشی مرتع‌داری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
  • استعداد و علاقه تحصیلی عامل‌های مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشته‌های کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
  • اعضای هیأت علمی رابطه ی مهارت‌ های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
  • اعضای هیات علمی کشاورزی رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیات‌‌علمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
  • انگیزه‌‌های حرفه‌ای انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
  • انگیزه‌‌های فردی انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]

ب

  • بازدارنده‌های کارآفرینی غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]

پ

  • پیشرفت تحصیلی سبک‌های یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]
  • پیشرفت تحصیلی دانشجو رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیات‌‌علمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]

ت

  • تجربه‌‌ی پژوهشی نقش تجربه‌ی پ‍ژوهشی بر خودکارآمدی دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
  • ترویج کشاورزی عامل‌های موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاس‌های آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
  • توسعه روستایی غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]

خ

  • خودکارآمدی پژوهشی نقش تجربه‌ی پ‍ژوهشی بر خودکارآمدی دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]

د

  • دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی نقش تجربه‌ی پ‍ژوهشی بر خودکارآمدی دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]
  • دانشجویان کشاورزی نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
  • دانشجویان کشاورزی تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی سبک‌های یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]
  • دانشجویان ورودی کشاورزی عامل‌های مؤثر بر علاقه و استعداد تحصیلی دانشجویان رشته‌های کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 16-30]
  • دانش سازگاری نقش مؤلفه‌های دانش سه‌گانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشته‌های کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
  • دانش سه‌گانه نقش مؤلفه‌های دانش سه‌گانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشته‌های کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
  • دانش عملی نقش مؤلفه‌های دانش سه‌گانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشته‌های کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
  • دانش نظری نقش مؤلفه‌های دانش سه‌گانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشته‌های کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
  • دوره‌های آموزشی ترویج اثربخشی دوره های آموزشی مرتع‌داری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]

ر

  • رگرسیون ترتیبی نقش تجربه‌ی پ‍ژوهشی بر خودکارآمدی دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 58-70]

س

  • سبک‌ یادگیری سبک‌های یادگیری پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 29-36]

ع

  • عامل‌های آموزشی عامل‌های آموزشی مؤثر در بهبود عمل‌کرد گل‌خانه‌داران براآنِ اصفهان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 101-110]
  • عملکرد آموزشی- پژوهشی رابطه ی مهارت‌ های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
  • عملکرد پژوهشی رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیات‌‌علمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]

غ

  • غربال‌گری فازی غربال گری فازی بازدارنده های آموزشی توسعه ی کارآفرینی روستایی در استان گیلان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 31-43]

ف

  • فنآوری اطلاعات و ارتباطات مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]

ک

  • کارآفرینی کشاورزی نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
  • کارآموزی کشاورزی کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 55-66]
  • کارورزی کشاورزی نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]
  • کیفیت تدریس رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیات‌‌علمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]
  • کمیت تدریس رابطه بین عملکرد پژوهشی و آموزشی اعضای هیات‌‌علمی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 3-17]

م

  • مازندران مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]
  • محیط یادگیری کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 55-66]
  • مرتع‌داری اثربخشی دوره های آموزشی مرتع‌داری در حفاظت از مرتع شهرستان مهران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 44-54]
  • مشارکت پیوسته کشاورزان عامل‌های موثر بر مشارکت پیوسته کشاورزان الشتر در کلاس‌های آموزشی ترویجی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 46-57]
  • مهارت‌آموزان انگیزه های مهارت آموزان برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای کشاورزی شهرستان کرمانشاه [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 77-88]
  • مهارتهای ارتباطی نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]
  • مهارت‌های ارتباطی رابطه ی مهارت‌ های ارتباطی با عملکرد آموزشی - پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 89-100]
  • مهندسان ناظر کشت و تولید برنج مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]

ن

  • نیازسنجی آموزشی مدل یابی نیازهای آموزشی مهندسان ناظر کشت و تولید برنج شرکت های خدمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی استان مازندران [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 18-28]
  • نیازهای آموزشی نیازهای آموزشی مدیریت کارآفرینی دانشجویان دانشکده های کشاورزی غرب ایران [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 3-15]
  • نیّت‌کارآفرینانه نقش مؤلفه‌های دانش سه‌گانه بر نیّت کارآفرینانه دانشجویان رشته‌های کشاورزی دانشگاه جیرفت [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 94-106]
  • نگرش دانش‌آموختگان نگرش دانش آموختگان رشته های کشاورزی استان تهران نسبت به طرح کارورزی [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 71-80]

ه

  • هنرآموزان کشاورزی مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
  • هنرجویان کشاورزی مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]
  • هنرستان های کشاورزی مقایسه دیدگاه هنر آموزان و هنر جویان هنرستان های کشاورزی آموزش و پرورش استان تهران نسبت به ضرورت ها و چالش های به کار گیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 6، شماره 31، 1393، صفحه 37-45]

ی

  • یادگیری شناختی تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]
  • یادگیری فراشناختی تاثیر راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در پیش بینی انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 6، شماره 30، 1393، صفحه 67-76]